Politikamız 14 gündür. Ürünü teslim almanızın üzerinden 14 gün geçtiyse, maalesef size iade veya değişim sunamayız.
Hafta içerisinde siparişinizi verdikten sonraki 24 saat içinde fikrinizi değiştirirseniz, paranızı doğrudan size iade edeceğiz.
Siparişleri yalnızca verildikten 24 saat sonra işleme alıyoruz, böylece hataları veya müşterinin fikrini değiştirmesini düzeltebiliyoruz. Bu süreden sonra, sipariş işleme alınmışsa, ürün teslim edilmeden, alınmadan ve verilen adrese geri gönderilmeden önce fikrinizin değişmesi durumunda size geri ödeme yapamayız.
Siparişinizin iadesinden faydalanabilmeniz için, ürünün kullanılmamış ve aldığınız haliyle aynı durumda olması gerekir. Ayrıca, size göstereceğimiz adrese masrafları size ait olmak üzere iade edilebilmesi için orijinal ambalajında olması gerekir.
İadeyi işlemek için, sipariş numaranızı ve/veya siparişi verirken kullandığınız bilgileri kullanarak siparişinizin gerçekten sizin siparişiniz olduğunu doğrulayacağız. Bu büyük ihtimalle e-posta adresiniz olacaktır.
İadenizi doğrulamanın iki yolu vardır. Size sağladığımız iade adresinde paketin teslim alındığını onaylarız veya paketin bize sağladığınız adrese iade edildiğinin kanıtı olarak bize bir tarama veya fotoğraf gönderirsiniz. İlk durumda, gönderinin üreticinin adresine gönderilmesi gerekmez. İkinci durumda, bir posta makbuzu veya kargo fişi kabul edilebilir.
İadenin yapıldığına dair kanıt göndermek yerine, malları alana kadar beklemenizi isteyebiliriz.
İade talebinde bulunulması durumunda, paketi incelemek gerekebilir. Bu inceleme, varsa iadenin işlenmesinden önce gerçekleşecektir.
Bir ürün alırsanız ve ürünün kötü durumda olduğunu ve para iadesi istediğinizi söylerseniz, ancak aldığınız ürünün fotoğrafını göndermeyi reddederseniz, siparişteki ürünün incelenebilmesi için ürünü belirli bir adrese göndermeniz istenecektir.
Paketi aldıktan sonra, iade yalnızca incelemeden sonra yapılacaktır (ya da yapılmayacaktır). İncelemeden sonra, ürünün iyi durumda olduğunu görebiliriz. Bunu size bir fotoğraf ve/veya video yoluyla bildireceğiz, bu durumda iadeyi reddedeceğiz.
Bu aşırı bir prosedür gibi görünebilir. Ancak bazı kişiler dürüst davranmadı ve geçmiş deneyimlere dayanarak artık onların sözlerine güvenemeyiz. Bunun için özür dileriz ve her iade ve her geri ödeme talebinde elimizden gelenin en iyisini yaptığımızı bilmenizi isteriz.
Tüm iadeler için her siparişten 2 avro düşülecektir. Bu, ödeme platformları ve işlemciler tarafından yapılan masrafları karşılamak içindir.
İade durumunda, iade edilen ürünü aldıktan ve inceledikten sonra, ürünü aldığımızı onaylamak için size bir e-posta göndereceğiz. Daha sonra, iade talebini onaylama veya reddetme kararımızı da size bildireceğiz.
İade talebiniz onaylanırsa, işleme alınacak ve belirli bir süre içinde kredi kartınıza veya orijinal ödeme yönteminize otomatik olarak bir kredi uygulanacaktır. Bu zaman dilimi bizim kontrolümüz dışındadır. Ve iade süreci bizimle başlatılır başlatılmaz sizi bilgilendireceğiz.
İadeniz gecikirse veya eksikse, önce banka hesabınızı kontrol edin. Ancak o zaman kredi kartı sağlayıcınızla iletişime geçmelisiniz. İadeniz resmi olarak gönderilmeden önce bir gecikme olabilir.
Daha sonra bankanızla iletişime geçin. İadenin resmi olarak gönderilmesinden önce bir gecikme olabilir.
Bu iki adımdan sonra hala geri ödemenizi almadıysanız lütfen contactwebstore@proton.me adresine bir e-posta gönderin. Müşteri hizmetleri ekibi bu iki adımı tamamlayıp tamamlamadığınızı soracaktır. Tamamladıysanız müşteri hizmetleri ekibi veritabanını kontrol edecektir.
Sizden bu adımları atmanızı istediğimiz için üzgünüz, ancak isteklerinize azami dikkat göstermek istiyoruz. Ve istek belirli adımlarla önceden bildirilmediğinde çok fazla zaman kaybediyoruz. Aldığımız isteklere mümkün olduğunca fazla dikkat göstermek istiyoruz.
İndirimli ürünlerde iade yapılması halinde iade, normal dönemdeki fiyat üzerinden değil, indirimdeki ürünün satış fiyatı üzerinden ve dolayısıyla müşteri tarafından ödenen fiyat üzerinden yapılır.
Değişimler için, yalnızca arızalı veya hasarlıysa bir ürünü değiştiririz. Durum buysa ve aynı ürünle değiştirmek istiyorsanız, lütfen contactwebstore@proton.me adresinden bize e-posta gönderin.
Hediyeler için, iade etmek istediğiniz ürün doğrudan size gönderildiyse, iadenin değerine eşit bir hediye kredisi alacaksınız. Tekrar ediyoruz,
ürünü aldıktan sonra size bir hediye sertifikası e-postayla göndereceğiz.
Eğer ürün satın alma sırasında hediye olarak tanımlanmamışsa veya hediye veren kişi ürünü önce teslim alıp daha sonra size vermeyi tercih etmişse, hediye alan kişiye iade tutarı gönderilir ve hediyeyi iade ettiğiniz kendisine bildirilir.
İadelerde, kendi kargo masraflarınızı ödemekten siz sorumlu olacaksınız. Bu kargo masrafları iade edilemez ve geri ödeme alırsanız, iade kargo masrafları geri ödemenizden düşülecektir.
Elbette yaşadığınız yere bağlı olarak değiştirilen ürünün size ulaşma süresi değişiklik gösterebilir.
30 £ veya daha fazla değerinde bir ürün gönderiyorsanız, lütfen gönderiyi takip etmenize veya teslimatı sigortalamanıza olanak tanıyan bir teslimat hizmeti kullanmayı düşünün. İade ettiğiniz ürünü alacağımızı garanti edemeyiz.