Sıkça sorulan sorular

Teslimat ve Sipariş

SİPARİŞİM NE ZAMAN ELİME ULAŞIR?

Ekibimizin siparişinizi işlemesi, ürünlerinizi üretmesi ve (ücretsiz) göndermesi için en fazla 10 ila 15 iş gününe ihtiyacı vardır. Ürünlerimizin kalitesinden ödün vermeden siparişinizi mümkün olan en kısa sürede almanızı sağlamak için her türlü çabayı gösteriyoruz.

PAKETİMİ NASIL TAKİP EDEBİLİRİM?

Siparişinizin durumunu sayfanın alt kısmında bulunan “Sipariş Takibi” bağlantısına tıklayarak takip edebilirsiniz.

TESLİMAT ÜCRETİ NE KADAR?

Ürünlerimizi dünya çapında gönderiyoruz. Minimum sipariş miktarı yoktur ve tüm teslimatlarımız ücretsizdir (Fransa’nın denizaşırı bölgeleri ve bölgeleri hariç).

SİPARİŞİM TAMAMLANMADI

Siparişiniz birden fazla ürün içeriyorsa, mevcut stok ve nakliye depolarına bağlı olarak ayrı ayrı gönderilebilirler. Endişelenmeyin, paketiniz kısa sürede size ulaşacaktır.

SİPARİŞİMİ ALMADIM

Postayla ilgili bir sorun mu var? Kayıp, kırık veya tahrip olmuş paket mi?

Güvenli teslimatla, “AWSEO” adlı web sitemiz sizin adınıza anlaşmazlıkları ele alır. Müşteri memnuniyeti önceliğimizdir. Taşıyıcının sorumluluğunu devretmiyoruz ve sizi kendi başınıza savunmaya bırakmıyoruz. Tüm sorumluluğu üstleniyoruz ve size masrafımızla hemen yeni bir paket gönderiyoruz.

contactwebstore@proton.me adresinden bize e-posta göndermekten çekinmeyin: ekibimiz beklentilerinizi karşılamak için elinden geleni yapacaktır.

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir