Web sitemiz üzerinden “AWSEO” şirket adı altında sipariş vererek, aşağıdaki şartları kabul etmiş olursunuz. Bunlar, her iki tarafın da bu düzenlemenin farkında olmasını ve karşılıklı koruma için bu düzenlemeyi kabul etmesini ve hizmetlerimizle ilgili beklentileri belirlemesini sağlamak için sağlanmıştır.
1 Genel Bilgiler
Stok durumuna bağlı olarak, stokun doğru bir envanterini tutmaya çalışıyoruz, ancak zaman zaman stok tutarsızlığı olabilir ve satın alma işleminiz sırasında tüm ürünleri stoklayamayabiliriz. Bu durumda, stokta olmayan ürünün yeniden stoklanmasını beklemeyi mi yoksa bir kupon mu tercih edeceğinizi görüşmek üzere sizinle iletişime geçeceğiz.
2. Kargo masrafları
Kargo masrafları, siparişinizdeki ürünlerin ağırlığına, boyutlarına ve en önemlisi varış noktasına göre ödeme sırasında hesaplanır. Kargo masrafları için ödeme satın alma sırasında tahsil edilecektir. Bu fiyat, kargo masrafları için siparişinizin nihai fiyatı olacaktır.
3. İade
İade koşullarına sayfanın en altında bulunan İade ve Geri Ödeme Politikası sayfasından ulaşabilirsiniz.
4. Teslimat koşulları
Genel olarak, yurtdışına gönderilen siparişlerin ulaşması 4 güne kadar sürebilir. Ancak, bu süre istisnai olarak daha uzun olabilir (yirmi güne kadar). Bu, seçtiğiniz teslimat türüne ve verdiğiniz siparişte bulunan ürünlere bağlı tedarikçiye bağlı olarak büyük ölçüde değişir.
Kargo süreleri
Siparişler genellikle ödemeden sonraki 2 iş günü içinde işlenir. Kargo adresini değiştirmek için 24 saat süre veriyoruz.
Ekiplerimiz, ulusal tatiller hariç olmak üzere, Pazartesi’den Cuma’ya kadar normal mesai saatleri içinde ürünlerin depolandığı konumlarla iletişime geçmektedir. Bu tarihlerde, depolama konumlarına gönderim etkinleştirilmeyecektir.
Web sitemizden “AWSEO” şirket adı altında sipariş verdiğinizde, maksimum gönderim süresi 5 iş günüdür. Siparişler genellikle 5 iş günü içinde gönderilir. Ancak, bu yoğun dönemde teslimat 2 ila 4 hafta sürebilir.
Gönderim ve teslimat arasındaki farkı bilmek önemlidir. Teslimat, öğeleri bir hedef adrese taşımayı içerir. Öte yandan gönderim, öğeleri bir siparişte gönderme eylemidir.
Bu nedenle istisnai durumlarda teslimat süreleri 5 haftaya kadar çıkabilmektedir (siparişin işlenmesi için 2 iş günü, kargolama için 5 iş günü ve teslimat için 4 hafta).
Bunlar istisnai toplam şartlardır, ancak “AWSEO” logosu altındaki web sitemiz herhangi bir rahatsızlığı önlemek için sizi bu konuda bilgilendirmek istiyor. Bununla
birlikte, bu teslimat süresi, yani 5 hafta geçtikten sonra, sizi memnun etmek istiyoruz.
Bunun için, siparişi masrafımızla iade etmek veya orijinal siparişin değerinden daha büyük bir değere sahip bir hediye çeki oluşturmak gibi çözümler önereceğiz. Bu neredeyse hiç olmaz, ancak AWSEO web sitemiz kendi başarısının kurbanı olur ve bu tür durumları önceden tahmin etmeyi ve sizi müşteri hizmetleri politikamız hakkında bilgilendirmeyi tercih ederiz.
Bu nedenle, sipariş onay e-postanızı 5 hafta veya daha önce aldıysanız, lütfen sipariş onay e-postasına yanıt verin veya bize contactwebstore@proton.me adresinden bir e-posta gönderin.
E-postanızın mümkün olan en kısa sürede işlenmesini sağlamak için e-postanıza aşağıdaki bilgileri eklemenizi öneririz:
– Sipariş numaranız.
– Siparişi vermek için kullandığınız e-posta adresi
– İlk adı
– İlk adı
– Siparişinizin içeriği (yaklaşık olarak bile olsa)
– Siparişinizin tarihi.
contactwebstore@proton.me adresine bize bir e-posta gönderirseniz, e-postanın konu satırına “Teslimat Süresi – Sipariş Numaranız” yazmanızı da öneririz.
Örnek: “Teslimat süresi – 125698”.
Müşteri hizmetlerine adanmış “AWSEO” şirketinin web sitemizdeki üyeleri, durumunuzu çözmek için 24 iş saati içinde e-posta yoluyla size geri dönüş yapacaktır.
4.4
Teslimat adresinin değiştirilmesi Teslimat adresinin değiştirilmesine ilişkin talepler olması durumunda, siparişin gönderilmesinden önce herhangi bir zamanda adresi değiştirme imkânına sahibiz.
4.5 PO Box ile
Gönderim “AWSEO” şirketi altındaki web sitemiz yalnızca posta hizmetlerini kullanarak PO Box adreslerine gönderim yapacaktır. Şu anda bu konumlara kurye hizmeti sağlayamıyoruz.
4.6
Askeri Adreslere Gönderim USPS aracılığıyla askeri adreslere gönderim yapabiliriz. Ancak, kurye hizmetlerini kullanarak bu hizmeti sağlayamıyoruz.
4.7 Stokta olmayan ürünler
Bir ürün stokta yoksa, stokta olmayan ürünün yeniden stoklara girmesini beklemeyi mi yoksa bir çek mi tercih edeceğinizi görüşmek üzere sizinle iletişime geçeceğiz. Bu çek, orijinal siparişinizin değerinden daha büyük bir değere sahip olacaktır.
4.8 Teslimat tarihinin aşılması
Teslimat tarihinin beklenen tarihi aşması halinde, talebinizle ilgilenebilmemiz için lütfen contactwebstore@proton.me e-posta adresinden bizimle iletişime geçin.
5. Takip Bildirimleri
Siparişiniz gönderildiğinde, kargo sağlayıcısından edinilebilen en son güncellemelere göre gönderinizin ilerleyişini takip edebileceğiniz bir takip bağlantısı alacaksınız.
6. Taşıma sırasında hasar gören paketler
Taşıma sırasında bir paketin hasar gördüğünü tespit ederseniz, lütfen mümkünse teslimatı reddedin ve müşteri hizmetleri departmanımızla iletişime geçin. Paket sizin yanınızda olmadan teslim edildiyse, lütfen müşteri hizmetlerine adanmış “AWSEO” şirketinin web sitesi üyeleriyle contactwebstore@proton.me e-posta adresinden iletişime geçin.
7. Vergiler
ve Harçlar
7.1 Satış Vergisi
Satış vergisi, siparişinizi verdiğinizde web sitemizde “AWSEO” şirketi altında görünen malların fiyatına zaten uygulanmıştır.
7.2 İthalat Vergileri ve Harçları
Uluslararası gönderiler için ithalat vergileri ve harçları varış ülkesine varışta ödenebilir. Bu, ülkeden ülkeye değişir ve “AWSEO” şirketi altındaki web sitemiz, bizden sipariş vermeden önce bu olası maliyetlerin farkında olmanızı önerir. Varış ülkesine varışta vergileri ve harçları ödemeyi reddetmeniz durumunda, mallar “AWSEO” şirketi altındaki web sitemize müşterinin masrafıyla iade edilir ve müşteriye ödenen malların değeri, iade posta ücreti düşüldükten sonra iade edilir. Orijinal gönderim bedeli iade edilmez.
8. İptaller
Siparişinizi web sitemizden “AWSEO” şirket web sitesinde almadan önce fikrinizi değiştirirseniz, siparişiniz gönderilmeden önce herhangi bir zamanda iptalleri kabul edebiliriz. Bir sipariş zaten gönderildiyse, lütfen sayfanın alt kısmındaki iade politikamıza bakın.
9. Sigorta
Paketler, taşıyıcı tarafından beyan edilen değere kadar hasar ve kayba karşı sigortalıdır. Kayıp, posta servisinin kaybı teyit ettiği anda gerçekleşmiş sayılır. Posta servisi tarafından teyit edilen bir teslimat geçerli kabul edilir. Gerçekten de, “AWSEO” marka adı altındaki web sitemiz, yalnızca müşterinin sözlerine güvenmek yerine, teslimat yapılmadığını ilan eden çok sayıda sahtekâr müşteri vakası görmüştür. Ancak, “AWSEO” marka adı altındaki web sitemiz, siparişinizdeki ürünleri kendi masrafıyla iade ederek veya orijinal siparişin değerinden daha büyük bir değerde hediye çeki sunarak sizi memnun etmek için elinden geleni yapacaktır.
9.1 Taşıma sırasında hasar gören paketlere ilişkin süreç
İade ve Geri Ödeme Politikamıza uygun olarak geri ödeme veya değiştirme yapacağız; politikanın bağlantısı bu sayfanın alt kısmında bulunabilir.
9.2 Taşıma sırasında kaybolan paketler için süreç
Posta servisi nakliye sırasında bir kayıp olduğunu teyit ederse, “AWSEO” marka adı altındaki web sitemiz, siparişinizdeki ürünleri masrafları kendisine ait olmak üzere iade ederek veya orijinal sipariş değerinden daha yüksek bir değerde hediye çeki sunarak sizi memnun etmek için elinden geleni yapacaktır.
10. Müşteri hizmetleri
Müşteri hizmetleriyle ilgili tüm sorularınız için lütfen contactwebstore@proton.me adresine e-posta gönderin.